Kurumsal Web Tasarımı

KURUMSAL WEB TASARIMI Web Tasarım Nedir? Kurumsal web tasarımı günümüzde lüks olmaktan çıkıp, her kişi, kurum yada ürün için bir ihtiyaç halini almıştır. Her gün bilgisayar ve internet ile etkileşimde bulunan her insan için, internet hakkında bir şeyler bilmek doğaldır. Digitellme medya ajansı olarak amacımız, sizleri bir adım öteye taşımak, web sitesi olan herhangi bir kişi veya kurum olmak yerine, web sitesini bir iletişim ve ticaret aracı olarak kullanabilen bir kişi veya kurum olmanızı sağlamaktır. Bu amaçla teknolojiye gönül vermiş bir kurumsal web tasarımı firması olarak, sizlere temiz görünümlü, kullanımı kolay, en yeni teknolojiler kullanılarak amacına yönelik hazırlanmış, arandığında bulunan…

Dijital Pazarlama

DİJİTAL PAZARLAMA Dijital Pazarlama 1990’ların sonu ve 2000’lerin başındaki dijital pazarlamaya yönelik ilk yaklaşımlar, önce dijital pazarlamayı geleneksel pazarlama araçlarının ve stratejilerinin internetteki bir izdüşümü, ardından da geleneksel pazarlamanın bir alt kolu olarak tanımladı ki bunlar tamamen yanlış yaklaşımlardı. Pazarlamanın doğasından gelen büyük kesişim noktaları olmakla beraber dijital pazarlama, markaların hedeflerine ulaşmak için kişiselleştirme ve kitlesel dağıtımı bir araya getirebildiği sihirli bir oluşumdu. Teknolojinin gelişmesi bu oluşumu dünyadaki her eve soktu. Aralık 2021 verilene göre dünya nüfusu yaklaşık 8 milyar, tekil cep telefonu kullanıcı sayısı 5,5 milyar, internet kullanıcıları 6 milyar, aktif sosyal medya kullanıcı sayısı ise neredeyse 5 milyar. 16-64…

Grafik & Logo Tasarımı

GRAFİK & LOGO TASARIMI Grafik Tasarımı Nedir? Grafik tasarımı, bir firma, ürün, etkinlik yada kişi hakkında bilgiler veren, yazılı ve görsel bir iletişim aracıdır. Tasarım çalışmalarında bir bilgiyi, bir mesajı yada bir haberi yazılı ve görsel öğeleri kullanarak en etkili şekilde karşı tarafa iletmek, kişiler, kurumlar yada ürünlerin geleceği açısından çok değerlidir. Grafik tasarımında önemli olan renklerin, görsel öğelerin ve yazılı bilgilerin, bütünleştirilmiş ve uyumlu hale getirilmiş olmasıdır. Tasarım süreci, zaman gerektiren, uzmanlık gerektiren ve deneyim gerektiren bir iştir. Grafik Tasarımın Amacı? Grafik tasarımın amacı gerek iletişim, gerek yazılı, gerekse görsel kaliteyi, estetik bir şekilde en üst düzeye çıkarmaktır. Yaratıcılığın ve hayal…

Google Seo

GOOGLE SEO Google Seo Nedir? Seo İngilizce Search Engine Optimization kelimelerin baş harflerinden oluşur ve arama motoru iyileştirmesinin kısaltması olarak tanımlanabilir. Arama motorlarından en yüksek sayıda ve nitelikli ziyaretçiyi çekmek için yapılan işlemlerin tamamına “Seo” adını verebiliriz. Seonun amacı, web sitelerini arama motorlarında en üst sıralara ve ilk sayfalara taşımaktır. Ancak bu kapsamlı çalışma, Google firmasının belirlediği kriterler ve algoritmalar doğrultusunda yapılmalıdır. Şüphesiz dünyada aramaların  yaklaşık %90′ ına yakını, Google arama motorunda yapılmakta. Dolayısı ile arama optimizasyonu çalışmalarını, Google arama motoru kriterlerine göre düzenlemek gerekiyor. Arama motoru optimizasyonu çalışması, Google dostu siteler oluşturma, kalite şartlarına uygun düzenlemeler yapılması ve hatta…

Google Adwords

GOOGLE ADWORDS Google Adwords Nedir? Google Adwords, Google firmasının internet üzerinde görsel ve yazılı bir reklam yönetimi sistemidir. Müşterilere sunulacak reklam, genellikle belli limitler içinde kullanacağınız satırlardan oluşur. “İlgi çekici bir ana başlık”, “Sitenin alan adı” ve “Açıklama satırı” şeklinde tarayıcılarımızın en üst ve en alt kısımlarında satırlar halinde çıkar. Google Adwords sisteminde, reklamınızı gören kişiler, sizin reklamınızı tıklaması halinde ücret ödersiniz. Bu tıklama başı ücret, reklamınızın gösterilmesini istediğiniz anahtar kelimelere ve yaşanan rekabete göre değişir. Reklamınızın rakipler arasından sıyrılıp ön sıralarda gösterilmesi için, daha çok ücret ödemeniz gerekmektedir. Kısacası Adwords işinizi, markanızı, ürünlerinizi veya reklamınızı, bir tür açık arttırma sistemi…

Sosyal Medya Yönetimi

SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ Sosyal Medyanın Yönetimi? Sosyal medya yönetimi markalar ve kurumlar için, günden güne giderek önemini arttıran bir kavram olmaya başladı. Artık ekstra olmaktan çıkıp, tüm markalar için ihtiyaç haline gelmiştir. İnsanlar artık markalar ve ürünler hakkındaki yorumlarını, tavsiyelerini, şikayetlerini, sosyal medya üzerinden dile getiriyor ve fikir alışverişinde bulunuyorlar. Doğru pazarlama stratejisiyle, sosyal medyayı olumlu kullanıp, çok fazla kişiye çok kısa sürelerde ulaşmak mümkün. Sosyal medya, akıllı telefon pazarı ve internetin bu denli gelişmesiyle birlikte, artık bir zorunluluk haline geldi. Neden mi? Çünkü rakipleriniz sosyal ağları kullanarak mevcut müşterilerine ve potansiyel müşterilerine günün her saati, onlar her nerede olursa olsunlar…